Veldhoven | 25 augustus 2014

De Vereniging Professionele Frituurders (ProFri) heeft primair de focus op vakkennis en vakmanschap, het bevorderen ervan en het zichtbaar maken richting de consument. Hiermee onderscheidt ProFri zich van de meeste andere ondernemersverenigingen in de horeca. Toch blijken juist de ledenvoordelen in eerste instantie ondernemers over de brug te helpen om lid te worden. Dit is dan ook de reden dat ProFri deze voordelen opnieuw heeft gepositioneerd op haar website. Alle voordelen staan nu overzichtelijk gerangschikt. Van muziekrechten tot afvalverwerking en van energie tot verzekeringen. Alle facetten op facilitair gebied worden op de speciale website benoemd, waarbij het niet altijd gaat om de voordeligste keus, maar vooral ook om een goed advies of goede dienstverlening. Zo vindt de vakvereniging het belangrijker dat haar leden weten dat ze goed verzekerd zijn, dan dat ze de goedkoopste verzekeringen hebben.

Ook de website van de vakvereniging zelf is geheel vernieuwd. Naast een aparte ledensite ligt er nu een duidelijke link met het Nederlands Frituurcentrum, een initiatief van de vakvereniging. Dit Frituurcentrum krijgt steeds meer de taak om ProFri te helpen bij het realiseren van haar doelstellingen. Daar waar ProFri handelt vanuit de belangen van haar leden, handelt het Frituurcentrum vanuit de belangen van heel professioneel friturend Nederland. De Nationale Week van de Friet en de consumenten website Goedgefrituurd.nl, zijn daar twee praktische voorbeelden van. Ook de uitvoering van o.a. de Mystery Guest bezoeken en het keurmerk legt ProFri bij het Nederlands Frituurcentrum neer.


Kijk voor meer informatie op:

http://www.profri.nl/ledenvoordelen
http://www.frituurcentrum.nl/activiteiten