);
Hygiëne is van groot belang voor iedere professionele frituurder. Alleen, hoe houd je overzicht met al die regels waaraan je als frituurder moet voldoen? MijnFrituurbeheer biedt uitkomst. Deze tool die via een tablet als app of via de pc via mijn.frituurbeheer.nl met een persoonlijke login is te benaderen, bevat naast de voor iedere ondernemer verplichte aandachtspunten vier basismodules: Werknemers, Schoonmaakschema, Temperaturen en Ontvangst levering. Deze modules die specifiek voor de professionele frituurder zijn ontwikkeld zijn eventueel uit te breiden met de standaardmodules: Recepten, Labels versproducten, Voorraad van artikelen, Voorraad ijsbakken diepvries, Pasteurisatie en Bereiding en terugkoelen.
Eenmaal ingelogd met gebruikersnaam en wachtwoord, laat MijnFrituurbeheer zich heel simpel navigeren, Onder de knop Werknemers is het mogelijk de werktijden van de werknemers bij te houden in een dag- en maandoverzicht. Het Schoonmaakschema geeft duidelijk aan wat er die dag moet worden schoongemaakt in de verkoop- of productieruimte. Bij Temperaturen registreert de ondernemer de temperaturen van de apparatuur. Ontvangst levering biedt de mogelijkheid tot het checken en digitaal vastleggen van toeleveringen.
In de Receptenmodule beheert de ondernemer overzichtelijk al zijn receptuur. Voorraad artikelen geeft aan wanneer de voorraad te laag is en maakt automatische een bestellijst aan. Via Bereiden en terugkoelen worden de warme gerechten en het terugkoelen ervan, digitaal geregistreerd. Verder geeft het systeem automatisch een melding van alle werkzaamheden die op een dag moeten gebeuren. Ook labels printen is mogelijk voor het voorzien van naam en productie- en THT-datum.
Meer informatie op HorecaBeheerOnline.nl of een proefaccount aanvragen op telefoonnummer 06-51251483
ProFri ledenvoordeel
Horeca Beheer Online heeft een aantrekkelijk aanbod voor leden van ProFri.
Geïnteresseerd in Horeca Beheer Online?
Vul onderstaand formulier in. Vervolgens neemt een medewerker van Horeca Beheer Online zo snel mogelijk contact met je op.
Deel je mening met je collega's door ons te laten weten hoe het contact is verlopen en wat je van de diensten van Horeca Beheer Online vindt.
Bureau de Wit is een onafhankelijke en landelijk opererende organisatie voor controle en advies over voedselveiligheid, waterveiligheid, luchtveiligheid, plaagdierpreventie en plaagdierbestrijding. Wij werken onder meer voor horeca, recreatiebedrijven en –instellingen, catering, detailhandel, zorginstellingen, productiebedrijven, vastgoedontwikkelaars en –beheerders. Voor de horeca en zorg zijn we marktleider.
We hebben een eigen laboratorium, dat ISO 17025 geaccrediteerd is door de Raad van Accreditatie (RvA) en geregistreerd onder nummer L349. Onze adviesafdeling met professionele dienstverleners geeft advies en begeleidt bij het opzetten van kwaliteitssystemen en beheersplannen. Onze keurmeesters bezoeken jaarlijks 20.000 bedrijven. Voor het adviseren op het gebied van legionellapreventie zijn wij KIWA gecertificeerd onder certificaatnummer K53245.
Wij helpen uw organisatie met controle op veiligheid en hygiëne, zodat u de kwaliteit kunt bieden waarop uw klanten vertrouwen.
ProFri ledenvoordeel
Leden van ProFri hebben bij Bureau de Wit een streepje voor. Bureau de Wit hanteert een extra voordelig tarief voor individuele leden van ProFri. Neem vrijblijvend contact op.
Wil je gebruikmaken van dit voordeel van kortingspartner Bureau de Wit?
Vul onderstaand formulier in. Vervolgens neemt een medewerker van Bureau de Wit zo snel mogelijk contact met je op.
Deel je mening met je collega's door ons te laten weten hoe het contact is verlopen en wat je van de producten van Bureau de Wit vindt.