Welk gevoel houdt een gast/consument over aan zijn bezoek aan jouw bedrijf? Een vraag die nu nog vaak onbeantwoord blijft. Via het Nederlands Frituurcentrum helpen we onze leden en professionele frituurders bij het beantwoorden van deze belangrijke vraag en bieden we een laagdrempelig aanbod van mystery guest bezoeken. Met deze bezoeken worden de mate van vakmanschap, gastgerichtheid en het serviceniveau van bedrijven systematisch in kaart gebracht.
Leden van ProFri betalen slechts € 95* per bezoek. Dit is inclusief een schriftelijke rapportage met de mogelijkheid voor een telefonische toelichting.
Indien een ondernemer van het bezoek ook een persoonlijke terugkoppeling wenst in zijn bedrijf, samen met een eerstelijns advies, dan betalen leden hiervoor € 100 extra.
Ook ondernemers die nog geen lid zijn van de vakvereniging kunnen van deze diensten gebruikmaken, maar betalen voor het bezoek € 145*. Wenst je als ondernemer ook een persoonlijke terugkoppeling in je bedrijf, dan betaal je hiervoor € 150 als niet lid van de vakvereniging.
ProFri-leden | Niet-leden | |
Mystery Guest Bezoek | € 95 | € 145 |
Persoonlijke terugkoppeling (incl. eerstelijns advies) |
€ 100 | € 150 |
Voor meer informatie en aanvragen van een Mystery Guest Bezoek kijk op de website van het Frituurcentrum.
*) Genoemde bedragen zijn exclusief de kosten voor gebruik tijdens het bezoek en exclusief btw.