Casa Carpaccio verovert langzamerhand de harten van de echte carpaccioliefhebber in Nederland. Het is het eerste carpaccioconcept dat via steeds meer horecabedrijven wordt aangeboden. Ook wordt het concept steeds meer omarmt door ondernemers van frituurspeciaalzaken en voegen met Casa Carpaccio een extra dimensie toe aan hun assortiment.
Even voorstellen
Vanuit een langdurig en vertrouwde band hebben Melissa en Doris in mei 2021 het Casa Carpaccio franchiseconcept opgezet. Met een enorme passie voor de foodindustrie en de actuele trends, een potje gedreven ondernemerschap en focus op plezier, werken ze toe naar het langzaam uitbreiden van het carpaccioaanbod in Nederland. Voor wie hen kent weet dat hun persoonlijke aanpak de succesfactor is, want samenkomen voor een goede kop koffie is bij Melissa en Doris agendapunt nummer één.
Niet alleen brengen ze kennis over, maar delen ze ook ideeën en inzichten om het concept te blijven optimaliseren. Juist de waardevolle samenwerkingen maken dat Casa Carpaccio kan blijven aanschuiven.
Benieuwd naar meer? Let’s connect!