Veldhoven | 17 juli 2015

Naast de toonaangevende formulehuizen FHC, FFC, Sligro en Snackpoint omarmt nu ook Koninklijke Horeca Nederland de Nationale Week van de Friet. De kosten van deelname is nu ook voor leden van KHN hetzelfde als voor leden van vakvereniging ProFri, de initiatiefnemer van de campagneweek van ons frietje.

Koninklijke Horeca Nederland zal haar leden actief gaan informeren over de landelijke campagneweek en de deelname hieraan stimuleren. Het frietje is tenslotte van iedereen!

Vakvereniging ProFri is als initiatiefnemer van de Week van de Friet blij met deze steun van de branchevereniging. Het aantal deelnemers kan nu verder doorgroeien richting de 1000.

Iedere professionele frituurder die aangesloten is bij ProFri of KHN kan nu voor € 50 deelnemen. Ondernemers aangesloten bij een van de deelnemende formulehuizen betalen helemaal niets, want dat doet hun organisatie. Alleen nog maar aanmelden of registeren, en de deelname is geregeld!

Meld je nu aan als deelnemer!

 

Deelnemende formules:

    • Foodmaster
    • Family
    • Merksnack
    • Kwalitaria
    • Cookers
    • Smulwerld
    • Bigsnack
    • Plaza
    • Snackpoint