Ben jij altijd bewust bezig met service en kwaliteit? Heb jij oog voor detail en een goed geheugen? Dan ben je wellicht voor de ideale Mystery Guest bezoeker! 

Het Nederlands Frituurcentrum helpt met de Mystery Guest bezoeken professionele frituurbedrijven bij het verbeteren van hun dienstverlening en brengen ze de mate van klanttevredenheid structureel in beeld. Om aan de toenemende vraag naar deze dienst te kunnen blijven voldoen is het frituurcentrum op zoek naar meer Mystery Guest bezoekers.  

Je gaat in opdracht van het Nederlands Frituurcentrum naar een cafetaria, snackbar of ander frituurbedrijf en geeft het bezoek weer in een rapportage/vragenlijst die je online invult.

Profiel:

  • Je bent bekend met of je bent werkzaam in de frituurbranche
  • Je bent dol op gefrituurde lekkernijen en specialiteiten die voortkomen uit het frituurambacht
  • Je kunt voor ons regelmatig onderzoeken uitvoeren
  • Je bent minimaal 18 jaar
  • Je bent positief kritisch
  • Je kunt jouw gevoel goed onder woorden brengen
  • Je bent goed bereikbaar telefonisch en/of per e-mail
  • Je bent betrouwbaar en nauwkeurig
  • Je bent goed in de Nederlandse taal in woord en geschrift

Aanbod:

Je komt niet bij het Nederlands Frituurcentrum in dienst en kan dus altijd zelf bepalen of je een onderzoek wel of niet wilt doen. Voor elk bezoek en rapportage ontvang je een vergoeding van 25 euro. Ook krijg je een vergoeding voor de geplaatste bestelling met een maximum van 15 euro per bezoek. Als je ZZP-er bent kun je natuurlijk een factuur sturen.

Is dit wat voor jou?

Laat het weten. Stuur een e-mail naar info@frituurcentrum.nl en vertel waarom jij voor de frituurbranche de ideale Mystery Guest bezoeker bent.